[ LUGOS ] Linux wars! The final showdown...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Maj 7 16:59:27 CEST 1997

Banzai!

 Zadeve je konc, skoraj... Na eni stranimize sem sedel jaz z linuxom, na
drugi strani mize so sedeli NTji... Po hitrem pregledu ponudb in cen je
najprej padlo vprasanje zakaj taka nizka cena... Konfiguracija z Linuxom
je cca 600k SIT cenejsa *rotfl*!!!! In potem sem samo rekel da je Linux
prakticno zastonj NTji pa so cca 300-400 jurjev,... Ok, ne bom dolgovezil,
ko se je zadeva razpletala in ko sem dal kontra na vse kar so ponudili pri
NTjih in je bila moja varijanta malo boljsa ali enaka, in ko je padlo
vprasanje kak bi bil pa lahko modem pool, ce bi si omislili se ppp dostop
za vse usluzbence, sem rekel samo jah, ni problema zaenkrat prheftamo gor
dva modema, da vidte kako laufa pol pa kako cyclades al kwa so ze tiste
multi i/o kartice gor  prklucmo, voila pa je tlele 16 modemov, NTjevci so
zaceli neki jamrat, da to niti ni tko bistvena stvar (ceprav jaz vem da se
to tud na ntjih zrihta.. z ene 300 kliki *grin*)... No ja the grand finale
je bil, ko se je zvedelo, da morajo pri NTjih za vsakega uporabnika, ki bo
dostopal do Exchange (NTjevska varianta maila) serverja placat licenco, ki
znasa cca 20k SIT in da predvidevajo cca 200 uporabnikov maila... In
weeeeee na linuxu je to hmm for free... ;> hehehehe lamerz...

 No v glavnem zadeva kaze zelo dobro in v ponedeljek bo znan koncni
rezultat... hehe :))

BTW tnx vsem ki ste mi pomagali, enkrat castim pivo, ce bo tole ratalo...
:)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist