[ LUGOS ] proxy & dialup

jan na agencije2.delo.si jan na agencije2.delo.si
Sre Maj 7 14:50:22 CEST 1997

Halo!

Hvala vsem skupaj. Zamenjal sem IP adrese kartic (po nasvetu vecine se
sedaj zacnejo z 192.168.2.*), vseeno pa sem konfiguriral Apacha. Stvar
deluje, najvec casa pa sem porabil da sem sploh ugotovil, kako pripraviti,
da bo stvar sla preko proxyja.

> Hmmmmm. Lihkr sem opazil, da nisi nikjer omenil Linux. Ce nimas Linuxa,
> najbrz ne bo deloval IP Masquerading. V tem primeru ti ostane squid...

Res je, trenutno poganjam NeXTstep, pa vendar imata z Linuxom toliko razlik,
da sem cisto zgubljen. Mreza pod Linuxom mi sploh ne deluje... Zato trenutno
prebavljam najnovejso izdajo "Doktor LINUX", cemur se je menda vcasih reklo
"LiNUX Bible". Btw, knjigo sem narocil po internetu pri RedHat-u, pa sem se
fino opekel. Knjiga je vredna 40$, postnina me je prisla 57$ (!), potem sem
pa se na Brniku moral placati 9000 SIT carinskih dajetev. RedHat menda sploh
ne posilja paketov po navadni posti, tako da vsi tisti, ki nameravate kaj
takega kupiti in je kot "Shipping method" naveden FedEx, UPS ali DHL,
pazljivo.
Stroski lahko presezejo vrednost... Trenutno razglasam bankrot.

Bostjan
---
Bostjan Strumbelj		     NeXTmail & MIMEmail
Slovenija
e-mail: jan na delo.si  &  Bostjan.Strumbelj na kiss.uni-lj.si