[ LUGOS ] [Wee-Bit OffTopic] Slovenski prevodi? Slovenski MUD?

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Maj 14 10:43:54 CEST 1997

Banzai!

 Ker je prevajanje softwera v slovenscino nekako 'IN' zadnje cajte in ker
spet delam na enem MUDu sem prisel na idejo, ki mi jo je dal ze ene par
let nazaj jaka (thanks /BTW *grin*), da bi en Diku based mud prevedel v
slovenscino oz ga naredil dvojezicnega... Ker bi predolgo casa trajalo, da
bi source od kakega dikuja predelal, da bi bila na izbiro dva jezika, je
bolje imet dva razlicna muda... ok, to niti nima veze... Zanima me
predvsem koliko ljudi bi bilo pripravljeno pomagat s prevajanjem, in
hkrati z gradnjo samega muda, ker ko je preveden osnovni svet, bi bilo
treba zacet graditi na novo.. in cwe bi se zadeva sploh splacala... To je
se najvecje vprasanje, ker ce bo potem 5 manijakov, ki bojo zadevo igrali,
je brez veze... nekako bi se dalo z vsaj 30 aktivnimi playerji... Je
interes? :)

Aja, da ne bo glih totally offtopic... Zadeva bo laufala na linuxu.. hehe
;>

PS: Kar se tice samih sourcov, je zadeva nekako ze 50& operativna in bo v
english version kmalu nared... Tako da v bistvu ne bi rabil programerjev,
ki bi to zadevo morali na noge postavit, ampak bi rabil prevajalce in
ljudi ki bi bili pripravljeni gradit svet... :)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist