[ LUGOS ] DISCUSSION

Samuel Gabor samuel.gabor na guest.arnes.si
Sre Maj 21 21:46:20 CEST 1997

On Wed, 21 May 1997, Ferenc Kiraly wrote:

> 	Potem sem pa slisal za Debian. Po prvi instalaciji sem ga zasovrazil,
> ampak zaradi vse reklame (na tej listi in drugje) sem mu dal se dve moznosti
> in zdaj sem popolnoma presel na Debian. Dokler ne poskusis sam in enkrat, ko

/me je tudi ex Slackware. Jaz sem poskusil menda 4x z Debianom 1.2. IMHO
se instalacija ni tako dodelana kot pri Slack ali RHS (pa ne zaradi grdega
dselecta:). Uporabljam ga pa z veseljem, saj tece na mojem 486/66 precej
hitreje kot RHS.

Samuel

Dodatne informacije o seznamu Starilist