[ LUGOS ] DISCUSSION

Ferenc Kiraly feri na samson.fiz.uni-lj.si
Sre Maj 21 22:15:34 CEST 1997

	Hi!

> Jaz imam Linux Slackware.
>
> Zanima pa me ce bi se dalo malo podebatirati kaksne linuxe uporabljate,
> in zakaj vam je dolocen vsec!!

	Jas sem pa bivsi Slackwaras. Slakware je zelo dobra distribucija.
Stabilna, enostavna za konfiguracijo (enkrat ko ze ves kaj delas), vendar
precej skromna pri softwaru.

	Potem sem pa slisal za Debian. Po prvi instalaciji sem ga zasovrazil,
ampak zaradi vse reklame (na tej listi in drugje) sem mu dal se dve moznosti
in zdaj sem popolnoma presel na Debian. Dokler ne poskusis sam in enkrat, ko
se navadis na malce komplicirano instalacijo, se ne ves kako enostavno je
postaviti pokonci eno Linux delovno postajo. Softwara ogromno, paketov kolikor
jih hoces (cez 800) in vecina od njih je precej dobro dodelanih. To je najbrz
zato, ker za skoraj vsak paket skrbi nekdo drug. 200 ljudi, ki sestavlja Debian
distribucijo ima najbrz veliko vec casa na voljo, kot pescica, ki sestavlja na
pol
komercialne distribucije Linuxa (Red Hat (yuck), Slackware, etc.). Popravki
paketoc pridejo na ftp serverje vsak teden in upgrade tistih paketov je
koncan v nekaj minutah. Skratka, Debian rules.

	feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist