[ LUGOS ] Linux vs. NT

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Maj 7 07:38:15 CEST 1997

Banzai!

 Ok, nekako bom ze speljal zadevo, recimo da mi bo uspelo.. ;> Kar se pa
tice NTjev in tega da bi lahko vse samo rihtali... Forget about it... Lepe
ikone gor ali dol, se zmeraj ni vse tako simple... Je pa bolj udobno kot
editiranje enih named.* filetkov (ceprav jaz se zmeraj rajsi editiram /etc
filetke *grin*) Ampak to so ljudje, ki ne bojo carali po mashinah, ne
glede na to ali je to NT server ali je to Linux al pa kaj tretjega... Tako
da glede tega se mi ni treba bat... ;)

 Vsekakor bo moje orozje cena in Planica *rofl* :)))

The one who doesn't like WIMPs aka GUIs,
David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist