[ LUGOS ] Linux vs. NT

Matjaz Godec gody na elgo.si
Sre Maj 7 01:09:57 CEST 1997

On Tue, 6 May 1997, Alen Salamun wrote:

Pa poskusimo odgovoriti s stalisca NT loverjev :))

> Hi!
>
> Seveda samo to vrzi NT-people pred nos:
>
> - DNS streznik
	Microsoft je vkljucil v NTje tudi DNS in ta je takooo enostaven,
ker samo klikas.

> - FTP streznik
	Microsoft NT ima tudi ftp streznik in se vse permisione lahko
rihtas preko graficnega vmesnika, ki je takooooo podoben win95, da ga bomo
sigurno sami znali zrihtat

> - MAIL streznik
	Obstaja dosti MAIL streznikov za NT_je in vecina ima takoooo lep
graficni vmesnik in se userje lahko kar iz skupne administracije sibas.

> - SAMBA streznik (printer+file)
	Hja, to je neki nadomestek za pravi Microsoft Network. Saj ga niti
remote ne mores administrirat, pa neke premissione moras peski vpisovat.
Na NTJih pa imas takooo lep graficni vmesnik in samo klikas.

> - POP streznik
	Vsak mail streznik za NTje praviloma tudi vkljucuje POP server.
(Aja se nekaj o lepem win95 graficnem vmesniku)

> - DIALD streznik
	Pha, se nikoli nisi slisal za WinGate. To je prava stvar. Pa se
takoooo lep graficni vmesnik ima.

> - WWW streznik
	Nic ne beres rezultatov v revijah ? NT IIS je povsod dalec na
prvem mestu, po hitrosti ......; ja pa se kaj o graficnem vmesniku bi
lahko rekli.

>       -=> 386/DX40 16Mb RAM LiNUX
>       -=> Pentium 150Mhz, 64Mb ram....

Kje pa se danes dobis tako masino ?
Ce se spravljamo k stvari, potem bomo to tako naredili kot se spodobi in
kupli pravo masino za Internet streznik.

> [...]
> PC-jev...Ce pa je kaj vec pa je ze 486DX66 cisto mega dovolj...In ko
> jim lepo naredis kalkulacijo masina+software jih bo kap in ko bodo oni
> NT people zaceli kaj ces LiNUX pa je neki loozerski sistem pa jim vrzi
> pod nos zakaj v Ameriki nacionalni institut za potrese uporablja LiNUX,
> zakaj cela mesta komplet "obcino" lauhajo LiNUX, zxakaj observatoriji
> za krmiljenje teleskopov uporabljajo LiNUX, zakaj so v Planici imeli
> LiNUX...Se kaj??? Mam ful veselje zajbavat take ludi...Sem jih ze tolko
> tak dol zabil da bogi revezi niso vedli kam bi se skrili....

Ja tudi na to je vedno odgovor.
Cena: Ja ce je vse zastonj, pol pa ze ne more biti posebej dobro. A lahko
kje ti zastonj mercedesa dobis ???

Institucije: Ja tam imajo unix guruje, ki zadevo poznajo in imajo dosti
dnarja, da lahko take tipe placujejo. Mi bomo pa dali na zacetku nekaj vec
denarja in bomo potem imeli pravi, profesionalni od prave firme podprt
sistem, ki ga obvlada veliko ljudi tudi pri nas in ne bomo odvisni od samo
enega. Pa ce se nisi slisal, Microsoft ze testira NT 5.0, ki bojo full
pogazili vse te Unixe in Linuxe pa taka jajca, ko jih nihce ne razume.

		Got it ?

				gody

PS: Nizka cena je v veliki vecini (razen pri tehnicno razgledanih IS
ljudeh) prej slabost kot kvaliteta. Tem ljudem je treba ponudit reference,
stabilnost in support. Za tako pa je treba stvari delat dokaj
profesionalno, imeti vedno nekoga na telefonu in biti dosegljiv tudi
takrat, ko bi bil raje na pocitnicah ali kaj podobnega. Ja pa kak papir s
potrdilom o opravljenih izpitih s podrocja za katerega jim zadevo ponujas
bi bil prava pika na i.

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist