[ LUGOS ] proxy & dialup

jan na gospodarska.delo.si jan na gospodarska.delo.si
Tor Maj 6 22:25:21 CEST 1997

Hojla!

V uporabi imam dva racunalnika, en poganja unix, drug pa win95. Povezana
sta v mrezo in samba lepo deluje. Unix masina ima tudi modem s
konfiguriranim ppp dostopom na Kiss. V mislih pa sem imel proxy server,
da bi lahko preko njega imel dostop do neta tudi z win95. Snel sem zadnji
Apache 1.2b10 in ga prevedl s podporo za  proxy. Tu pa se zacnejo
pomisleki, ali je kaj takega sploh mogoce. Server z osnovno konfiguracijo
deluje, za konfiguracijo proxyja pa nimam nobene dokumentacije. Apache
hrani v arhivu dokumentacijo za v1.0.

Druga stvar, ki je ne znam resiti
pa je problem z IP adresami. Obe en0 sem si lepo izmislil  (193.0.0.1 in
193.0.0.2), ko pa poklicem na Kiss, dobim se dinamicen IP. Sicer ne
nameravam vabiti ljudi na moj racunalnik, vseeno pa ne bi zelel da bi
prislo do kake zmede.

No, te stvari mi niso najbolj domace in ce bi kdo imel kaksen nasvet ali
vsaj napotek, v kateri smeri naj brskam, je ZELO dobrodoslo.

Bostjan
---
Bostjan Strumbelj		     NeXTmail & MIMEmail
Slovenija
e-mail: jan na delo.si  &  Bostjan.Strumbelj na kiss.uni-lj.si