[ LUGOS ] NFS (linux-FreeBSD)

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Maj 6 17:11:16 CEST 1997

Howdy!

On Tue, 6 May 1997, Stane Erzar wrote:

> Imam 8 Linux strojev in FreeBSD NFS server.
> Problem je, da branje iz NFS serverja poteka hitro, pri pisanju pa
> so problemi.
>
> Pisanje 4M velikega bloka traja ~4,5 minute, branje pa 11 sek.

Hmmm ... kaj pa test na temo

   dd if=/dev/zero bs=16k count=256 | rsh remotehost "cat > /dev/null"

in podobno za drugo smer

   rsh remotehost "dd if=/dev/zero bs=16k count=256" > /dev/null

rece? Mogoce je pa problem v nesimetriji v hitrostih sprejema/oddaje
mrezne kartice na serverju? Jaz sem imel (in ga deloma se imam) problem z
eno 3COM EtherLink XL kartico pod Linuxom, ko je oddajala s hitrostjo
okoli 5Mbytov/sek sprejemala pa samo z 200kbytov/sek.

Meni zgornja testa oba trajata po 4-5 sekund (na 10Base2 mrezi).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist