[ LUGOS ] Linux Biznis

Jure Koren Jure.Koren na guest.arnes.si
Čet Maj 8 21:25:07 CEST 1997

Ferenc Kiraly wrote:
> kaksna dobra referenca. Zato bi rad predlagal nekaj, kar
> se je pravzaprav ze zacelo: zberimo spisek Linux mashin
> pri vecjih firmah v Sloveniji, skupaj s kratkim opisom
> kaj ta stroj dela in kako dobro opravlja tisto delo in
> kdio je ta stroj postavil tja. Tudi na solah so masine ki precej dobro delajo glede na to
da jih postavijo neprofesionalci, ki se tako precej dobro
naucijo prakse administriranja. Po mojem mnenju je po srednjih
solah ze kar nekaj masin ki zelo lepo delujejo kot razni
serverji za vse zive internet storitve (ceprav je zgleda pri
tem v solah irc na prvem mestu, ker se radi igramo).

Bistvo je da masina dela, da je entuziast ki jo administrira
po enem letu brez sesutja ze kar izkusen in da se masina ni
sesula "kljub" zastonjskem OS-u in nesolanem administratorju.

lp,

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist