[ LUGOS ] Linux Biznis

Ferenc Kiraly feri na fiz.uni-lj.si
Čet Maj 8 21:02:35 CEST 1997

Hi!

Linux je res skrajno cool, in kar se mene tice v vsem
prednjaci v primerjavi z ostalimi manj pomembnimi operacijskimi
sistemi, sploh pa pred nekaterimi zmazki (NT), ki mislijo, da
so operacijski sistemi. Ampak to vemo samo mi.

Res je, kar pravite nekateri, da se je tezko kosati z
drugimi, za katerimi stoji kaksna "priznana" softwarska
hisa. Poleg cene je po mojem najboljsi argument za Linux
kaksna dobra referenca. Zato bi rad predlagal nekaj, kar
se je pravzaprav ze zacelo: zberimo spisek Linux mashin
pri vecjih firmah v Sloveniji, skupaj s kratkim opisom
kaj ta stroj dela in kako dobro opravlja tisto delo in
kdio je ta stroj postavil tja. Ta spisek bi lahko (mogoce)
objavili na lugos www straneh in ta spisek bi lahko vsi
uporabljali kot referece. Kaj pravite.

	feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist