[ LUGOS ] Re: Popclient

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Maj 30 09:49:43 CEST 1997

Howdy!

On Thu, 29 May 1997, Blaz Podrzaj wrote:

> Jaz nimam named-a  na svoji masini pa vse dela kot je treba. Celo na POP3
> serverju ni named-a (tudi Linux masina), je pa res da posiljanje iz
> queue-a traja malo dlje, ce ni named-a na masini vendar vse deluje :)

Kolikor sem jaz opazil, sendmail poizkusa ugotoviti, kam naj bi poslal
posto. Ce naslova iz katerega koli razloga ne dobi (timeout), potem pac
pocaka dolcoen cas (recimo 15 minut) in poizkusi znova. No big deal. Aja,
ugotoviti pa mora vsaj en naslov: naslov relaya. Ce tega naslova nimas v
/etc/hosts, potem mora pac kontaktirat nameserver (bodisi na lokalni
masini ali pa remote).

Tudi jaz doma lokalno poganjam nameserver. Razlog za to pa je cachiranje.
Ce ga ne bi imel, bi za vsako f**king WWW stran sel IP preverjat preko
pocasne modemske linije, tako pa server naslov enkrat poisce, nato pa ga
servira iz cacha.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist