[ LUGOS ] Re: Popclient

Blaz Podrzaj blayo na kelvar.kibla.org
Čet Maj 29 22:58:15 CEST 1997

Yo!

On Thu, 29 May 1997, Ales Casar wrote:

> Jaz ne uporabljam POP3, ker nobenega POP3 clienta nisem uspel pripraviti
> do tega, da bi delal tako, kot bi rad. Rad bi recimo to, da mi iz mailboxa
> prebere samo nove maile, ze prebrane pusti na miru, te ki jih pobere, pa
> oznaci za prebrane, drugace pa jih tudi pusti v mailboxu. No, pred kaksnim
> letom ali dvema, ko sem zadnjic prouceval take variante, mi ni uspelo
> nicesar pametnega ustvariti.

Heh...te opcije v fetchmailu in popclientu menda res ni, samo v tem jaz ne
vidim nobenega problema :) samo te zadeve so dostikrat odvisne od POP3
serverja...

> resiti. Doma jih navadno posiljam in ce zveza ni vzpostavljena, maili lepo
> cakajo v vrsti do prve vzpostavitve PPP zveze, ko se pretocijo sendmailu
> na PPP serverju, ki jih potem naprej razposilja. Ali je pri tem name
> server potreben ali ne, niti vec ne vem sigurno (vmes sem ze kaksnih
> dvakrat zamenjal skoraj ves SW), ampak dobro mi sluzi in ne mislim, ga
> ukiniti.

Jaz nimam named-a  na svoji masini pa vse dela kot je treba. Celo na POP3
serverju ni named-a (tudi Linux masina), je pa res da posiljanje iz
queue-a traja malo dlje, ce ni named-a na masini vendar vse deluje :)

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist