ATI 3D Xpression+

Andrej Bagon andrej.bagon na guest.arnes.si
Ned Mar 2 17:25:49 CET 1997

Primo` Lah wrote:

  Moja malenkost ima en problem... in sicer kako pripraviti ATI 3D
  Xpression+ da bo delal pod X. Zadeva ima 2MB RAMa in procesor RAGE
  II.
  Driverje sem do sedaj zasledil le za Mach64. Z generic driverji sem
  prisel
  najdlje do tega, da se mi je prikazala slika nekako 2x oz. 4x
  zoomana. Pa
  se to s 512k RAMa... oz. toliko je sam autodetectal, pa sem sprobal
  tudi
  to moznost. (Pri prejsnji kartici, ki je imela ravno tako 2MB RAMa
  in je
  bila ravno tako PCI je bilo isto)
  Torej.... any ideas... suggestions... DRIVERS?
  PS: Bil sem na www.xfree86.com oz. nekaj podobnega pa so tam
  driverji le
  za macha 64. O novih xpressionih niti sledu. Vsaj jaz nisem nic
  zasledil.

  LP
  Primus

 atijev 3d xpression s 2MB drama sem ta teden kupu, dljal xfree 3.2a in
vse
dela koy namazano.. v 8bpp, 16bpp, 32bpp pa nisem probal.. sam mislim da
more delat..
24bpp pa na xfree se ni podprt..

                                        Andrej