ATI 3D Xpression+

Primo` Lah Primoz.Lah na guest.arnes.si
Ned Mar 2 11:10:42 CET 1997

Moja malenkost ima en problem... in sicer kako pripraviti ATI 3D
Xpression+ da bo delal pod X. Zadeva ima 2MB RAMa in procesor RAGE II.
Driverje sem do sedaj zasledil le za Mach64. Z generic driverji sem prisel
najdlje do tega, da se mi je prikazala slika nekako 2x oz. 4x zoomana. Pa
se to s 512k RAMa... oz. toliko je sam autodetectal, pa sem sprobal tudi
to moznost. (Pri prejsnji kartici, ki je imela ravno tako 2MB RAMa in je
bila ravno tako PCI je bilo isto)
Torej.... any ideas... suggestions... DRIVERS?
PS: Bil sem na www.xfree86.com oz. nekaj podobnega pa so tam driverji le
za macha 64. O novih xpressionih niti sledu. Vsaj jaz nisem nic zasledil.

LP								Primus

Dodatne informacije o seznamu Starilist