Funny messages...

David Klasinc david.klasinc na fcc.si
Tor Mar 4 14:37:47 CET 1997

Igor Zaverski wrote:

> Masina ni mrtva, ce inetd krepne, le preko mreze je nedosegljiva s
> pomocjo klasicnih servisov, ki gredo preko inetd (telnet, rlogin, ftp,
> talk, finger, itd.) medtem, ko ostali servisi, ki niso vezani na inetd,
 Ja, se pravi mrtva... ;>

> Tako bi se stvar dalo zastrikati, da bi na nek port obesil daemon (npr
> telnetd) fiksno in tako ne bi bil odvisen od inetd-ja, vendar ta resitev
> ni elegantna.
 Zakaj ne? Ce ves za kaj boljsega, bi se zelo priporocal... :)

> Sam sem mnenja, da inetd zelo dobro opravlja svojo nalogo in da kaka
> taka zastrikana resitev ne bi dala boljsih rezultatov.
 Taka zastrikana resitev bi bila samo za primer ce inetd crkne... :)

> A se ti pogosto dogaja, da inetd crkne?
V bistvu se na moji mashini ni nikoli zgodilo. :) Sem pa videl na
drugih, raznih Sunih pa tudi na linuxu ze, ko je folk poganjal razne
BOTe za irc in nevem kaj se vse, se je zadeva sesedala iz dneva v dan...

 Ampak, ker sem malo paranoicen, bi si rad naredil en backdoor... :)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist