Funny messages...

Igor Zaverski igor.zaverski na izum.si
Tor Mar 4 14:26:33 CET 1997

>  Kaj storiti ce se iz neznanih razlogov ubije inetd? Mashina je zaprta
> nekje v eni kleti in se bo dalo do nje prit sele cez kak mesec!!! In ce
> 'crkne' inetd je mashina prakticno mrtva... Zdaj pa, obstaja kak deamon,
> ki bi tekel neodvisno od inetd in bi se obesil na dolocen port, preko
> katerega bi se dalo potem logirat na mashino?

Masina ni mrtva, ce inetd krepne, le preko mreze je nedosegljiva s
pomocjo klasicnih servisov, ki gredo preko inetd (telnet, rlogin, ftp,
talk, finger, itd.) medtem, ko ostali servisi, ki niso vezani na inetd,
delujejo cisto normalno. Recimo X-server je se naprej dosegljiv in prav
tako sendmail.
Masina je preko mreze popolnoma nedosegljiva sele, ko se spusti
network-interface (npr. eth0, ce si na ethernet-u).

Tako bi se stvar dalo zastrikati, da bi na nek port obesil daemon (npr
telnetd) fiksno in tako ne bi bil odvisen od inetd-ja, vendar ta resitev
ni elegantna.
Sam sem mnenja, da inetd zelo dobro opravlja svojo nalogo in da kaka
taka zastrikana resitev ne bi dala boljsih rezultatov.

A se ti pogosto dogaja, da inetd crkne?
Pri nas ze vec kot leto dni laufa 10 Linux masin noc in dan in se se ni
zgodilo, da bi inetd na kateri od njih pobralo, razen ce sam nisem dal
pod root-om kill -9.

    L.P.
          IgorZ
          Email: igor.zaverski na izum.si