sestanek in mediji

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Pet Mar 28 11:42:36 CET 1997

On Fri, 28 Mar 1997, Matjaz Godec wrote:

> Sem pa razmisljal, da bi mogoce po sestanku sklicali se tiskovno
> konferenco. To bi znalo za medije biti se bolj zanimivo.

Ja, to je mogoce res najboljsa poteza.

> Samo primer zacetka takega clanka:
> Predsenik LUGOS g. Jaka Mele je ob ustanovitvi drustva sklical t.k.
> Na njej so vesoljni Sloveniji sporocili moznosti delovanja ......

Heh :) Ste me ze vzeli za predsedujocega? ;)
Saj se bomo o vsem pomenili na sestanku..

Mimogrede, imeli bomo tudi nekaj kratkih predavanj, predstavitev oziroma
debat:
Primoz bo povedal nekaj na temo linux in slovenscina,
Milan o linuxu in superracunalnikih
prav gotovo pa jih bo se nekaj

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
     Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.zrsss.si/~lugos/

Dodatne informacije o seznamu Starilist