slovenski pingvincek

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pet Mar 28 11:27:51 CET 1997

On Fri, 28 Mar 1997, Jaka Mele wrote:

> Heh. Pa si nor da bos to stlacil v slabi 2 uri ali celo manj?
> Z mediji pa tudi ne bi pretiraval. Ne vem ce bi nas jemali resno.
> Hmm. Ravnokar sem dobil idejo. Kaj pa ce bi povabili predstavnike
> vseh slo. rac. revij in bi potem kaksno debato o tem udarili zakaj
> je linux tako malo zastopan tam?

To sem pred casom ze tukaj napisal. Mislim, da moramo obvezno razposlati
vabila vsem medijem (skoraj vsak ze ima nek rac. koticek). Predhodna
reklama ni toliko zanimiva, kot sama vest o ustanovitvi. In ce ta pride
med novice, je to vec kot placana reklama.

Sem pa razmisljal, da bi mogoce po sestanku sklicali se tiskovno
konferenco. To bi znalo za medije biti se bolj zanimivo.

Samo primer zacetka takega clanka:

Predsenik LUGOS g. Jaka Mele je ob ustanovitvi drustva sklical t.k.
Na njej so vesoljni Sloveniji sporocili moznosti delovanja ......

>        						bye, Jack
>
>  Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
>  ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
>  SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
>      Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.zrsss.si/~lugos/

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist