Manual?

Matjaz Godec gody na elgo.si
Sob Mar 15 21:50:52 CET 1997

On Sat, 15 Mar 1997, Samuel Gabor wrote:

> On Fri, 14 Mar 1997, Miha Tomsic Mike wrote:
>
> <deleted>
>
> Razumem obe stalisci. Na zivce mi grejo ljudje, ki instalirajo Linux samo
> zato, ker pac "Windoze sucks" in da se potem "hvalijo". Poznam celo
> nekoga, ki si je kupil nov racunalnik samo za Linux! Na drugi strani pa

?????????????????????????????????????????

Normalno, jaz nove racunalnike kupujem samo za Linux :))

Pravzaprav jih sedaj kar sestalvjam, ker mi drugace vedno windowse pod nos
tiscijo in nocejo prodati masine brez njih.

> obstajajo ljudje, ki jim npr. Winsi niso dovolj. Za take bi bil
> Linux prirocnik zelo dobrodosel, saj sem tudi sam rabil precej casa,
> da sem zacel produktivno uporabljati Linux. Osebno pa mislim, da so za
> vecino ljudi Windowsi cisto dovolj.
>

> Bye,
> 	Sammy

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist