Manual?

Samuel Gabor samuel.gabor na guest.arnes.si
Sob Mar 15 20:06:06 CET 1997

On Fri, 14 Mar 1997, Miha Tomsic Mike wrote:

<deleted>

> "Zdrav" elitistecen odnos... Fuj...

Razumem obe stalisci. Na zivce mi grejo ljudje, ki instalirajo Linux samo
zato, ker pac "Windoze sucks" in da se potem "hvalijo". Poznam celo
nekoga, ki si je kupil nov racunalnik samo za Linux! Na drugi strani pa
obstajajo ljudje, ki jim npr. Winsi niso dovolj. Za take bi bil
Linux prirocnik zelo dobrodosel, saj sem tudi sam rabil precej casa,
da sem zacel produktivno uporabljati Linux. Osebno pa mislim, da so za
vecino ljudi Windowsi cisto dovolj.

Bye,
	Sammy

Dodatne informacije o seznamu Starilist