X keyb

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Pon Mar 10 11:50:54 CET 1997

> Tu je se luknja v Slovenian HowTo.

Res je.  Avtor se je zaveda in jo bo popravil ``real soon now''.

> Da bo prikazoval sumnike v Xtermu, moras Xterm pognati s slovenskimi fonti
> (-fn ......-iso8859-2) oziroma spremeniti Xterm application-default.
> Dobro je spremeniti tudi datoteko font.alias, da privzame latin2 fonte v
> aliasih (9x16...)

Tole nekako bi bil seznam stvari, ki jih je potrebno napraviti za uporabo
nasih znakov v xterm:

1) Namestiti fonte Latin 2 in X11 prepricati, da jih po potrebi najde

2) Z Xmodmap preslikati tipkovnico

3) Nastaviti fonte Latin 2 v Xterm (TO MANJKA V HOWTO!)

4) Nastaviti ukazno lupino, da prepusca osembitne znake

Po opisu sodec (... ,,neke cudne sekvence``) bi si drznil ugibati, da je
problem pri cetrti tocki.  Preveri.

Problem s konzolo je popolnoma neodvisen.  Poskusi locirati problem: je
tezava pri preslikavi tipkovnice ali ne najde nasih znakov?  (Pripravi si
kratko datoteko, kodirano po Latin 2 in poglej, ce ti ,,cat test.lat2``
deluje).

Lep pozdrav Primoz

--
Primoz Peterlin          email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Institut za biofiziko MF, Lipiceva 2, SLO-1105 Ljubljana, Slovenija

#  Slovenski znaki
#
č 	c<	/ccaron    #  LATINIČNA MALA ČRKA C S STREŠICO
š	s<	/scaron    #  LATINIČNA MALA ČRKA S S STREŠICO
ž	z<	/zcaron    #  LATINIČNA MALA ČRKA Z S STREŠICO
Č	C<	/Ccaron    #  LATINIČNA VELIKA ČRKA C S STREŠICO
Š	S<	/Scaron    #  LATINIČNA VELIKA ČRKA S S STREŠICO
Ž	Z<	/Zcaron    #  LATINIČNA VELIKA ČRKA Z S STREŠICO
#  Hrvaški znaki
ć	c'	/cacute    #  LATINIČNA MALA ČRKA C Z OSTRIVCEM (AKUTOM)
đ	d/	/dstroke   #  LATINIČNA MALA ČRKA D S PREČNICO
Ć	C'	/Cacute    #  LATINIČNA VELIKA ČRKA C Z OSTRIVCEM (AKUTOM)
Đ	D/	/Dstroke   #  LATINIČNA VELIKA ČRKA D S PREČNICO
okeá

Dodatne informacije o seznamu Starilist