X keyb

Samuel Gabor samuel.gabor na guest.arnes.si
Sob Mar 8 12:00:20 CET 1997

> Tu je se luknja v Slovenian HowTo.
> Da bo prikazoval sumnike v Xtermu, moras Xterm pognati s slovenskimi fonti
> (-fn ......-iso8859-2) oziroma spremeniti Xterm application-default.
> Dobro je spremeniti tudi datoteko font.alias, da privzame latin2 fonte v
> aliasih (9x16...)
Se vedno mi ne dela... Pravzaprav vidim sumnike samo v Netscape-u. (ko je
kodna tabela prava).
Kako spremeneniti font.alias?

Po Primozevih navodilih sem tako tudi hotel posloveniti konzolo, vendar mi
ni uspelo. Namesto sumnikov se vedno dobim oklepaje, ... Uporabljam Debian
1.2.

Bye,
	Sammy

Dodatne informacije o seznamu Starilist