Bilo je Re: SESTANEK!!! ampak to ni vec tema...

Matjaz Godec gody na elgo.si
Sob Mar 15 12:15:49 CET 1997

On Sat, 15 Mar 1997, Jure Koren wrote:

> Uros Platise wrote:
>
> Knjigo kupijo zato da zgledajo tezki hekerji, pa zato ker je v
> slovenscini, ker anglescine tko al tko ne razumejo. Sploh ni
> nujno da majo linux al pa da sploh vejo kaj to je, lepo bi blo
> samo da kot drustvo zgledamo produktivni tut navzven.

Knjigo kupijo zato, da ne porabijo leta dni za nekaj, kar je nekdo drug ze
sel skoz in opisal. Za zacetnika je kar pomembno, da ima neko referenco in
ce je v slovensini se toliko bolje. Detajle si ze vsak pogleda v manual
pagejih in podobnem.

Ko enkrat nimas vec casa na pretek, taksna stvar kar pomaga.

Samo primer: Dokler g. Peterlin ni objavil Slovenian HOWTO se mi nikakor
ni dalo zgubljat casa s sumniki. Ceprav sem nekajkrat poskusal sem
ugotovil, da enostavno nimam casa (niti znanja) iti vse od zacetka. Potem
pa ko sem prebral izvrsten HOWTO ni bilo tezko vec nekaj dni, da sem
zadevo postavil in priredil svojemu okusu.

V glavnem s kakrsnokoli literaturo (knjigo, clanki, prirocnik), bi Linux
postal tudi v Sloveniji se uporabnejsa stvar kot je ze.

> Ja jaz tut ne... in ce bi mel knjigo za telebane mi nebi nic pomagala
> ker ne razumem slovensko.

Razen da bi ti prihranla kaksnega pol leta in bi lahko sedaj bil ze vpisan
med contributorji kaksnega zanimivega projekta na Internetu :))

> Men se zdi da so knjige za telebane za to da se lahko tisti k majo
> kej pojma mal "posalijo" na razne racunalniske teme ko jih pisejo, pri
> tem pa iz neumnega folka ki jih kupuje potegne se kaksen tolar. Baje grejo
> za med take knjige. Ne zarad vsebine ampak zato ker so za telebane.

V knjiznici si kaksno iz te serije sposodi, pa jo pol sodi. Knjige za
telebane so kar dobro napisani prirocniki (vsaj tista, ki sem jo jaz
bral), ki se ne poglabljajo v teorijo ampak te korak po korak vodijo po
nekem podrocju, da se z njim spoznas do tiste mere, ko lahko zacnes zadeve
raziskovati sam. Nismo se vsi rodili z nosom v ekranu in rokami priraslimi
na tipkovnico in racunalnik bi naj bil bolj splosno uporabno orodje, ne pa
samemu sebi namen.

Nekaj podobnega sem sam poskusal narediti v prvih clankih v WIN.INI_ju.
Brez teoretiziranja peljati ljudi skozi instalacijo najprej Linuxa potem
pa se nekaterih servisov na Linuxu. Glede na odziv se mi zdi, da je zadeva
kar uspela :))

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist