Bilo je Re: SESTANEK!!! ampak to ni vec tema...

Jure Koren jure.koren na guest.arnes.si
Sob Mar 15 11:24:42 CET 1997

Uros Platise wrote:

> Prvic, prirocnika za zacetnike ne rabimo!
> To pravijo samo tisti zacetniki, ki so preleni, da bi prebrali
> karkoli - therefore: tudi prirocnika za zacetnike ne bodo!

Knjigo kupijo zato da zgledajo tezki hekerji, pa zato ker je v
slovenscini, ker anglescine tko al tko ne razumejo. Sploh ni
nujno da majo linux al pa da sploh vejo kaj to je, lepo bi blo
samo da kot drustvo zgledamo produktivni tut navzven.

> Ko sem jazz prvic instaliral linux-a nisem poznal nobenega,

Ja jaz tut ne... in ce bi mel knjigo za telebane mi nebi nic pomagala
ker ne razumem slovensko.

> Linux za Telebane! <-- raketo posljem nanjo! Linux ni MS Windows!

Men se zdi da so knjige za telebane za to da se lahko tisti k majo
kej pojma mal "posalijo" na razne racunalniske teme ko jih pisejo, pri
tem pa iz neumnega folka ki jih kupuje potegne se kaksen tolar. Baje grejo
za med take knjige. Ne zarad vsebine ampak zato ker so za telebane.

lp,

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist