SESTANEK !!!!

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Mar 13 08:59:57 CET 1997

On Tue, 11 Mar 1997, Matjaz Godec wrote:

> A gres sluzbeno na sestanek ? :))

Nisem sicer tako mislil, ampak ideja sploh ni slaba.

> Nekateri delamo do 18.00.
> Do Ljubljane rabimo 2h, torej bi moral biti sestanek ob 20h.
> Potem traja sestanek recimo 2 uri kar je ze 22h.
> Tako sem spet doma po naporni voznji ob polnoci.
> Zjutraj pa je treba biti v sluzbi spet okoli 8h.

No, ja. Tisti, ki delate do 18:00, najbrz ne zacenjate z delom ob 8:00,
saj so casi 10-urnih delovnikov ze davno mimo. Poleg tega je sestanek ob
20:00 odlocno prepozno in to na katerikoli dan v tednu ze. Ce se konca
namrec ob 22:00, potem si neljubljancani lahko privoscijo samo se
prezivetje noci med klosarji, saj ob tej uri ni vec domala nobenih vlakov
in avtobusov v druge kraje Slovenije.

> Ce grem na sestanek v petek je zadeva lazja, saj v soboto ne rabim v
> sluzbo, ne.

Hja, ce bi clovek nasel prevoze ob katerikoli uri bi se mu pac zljubilo,
bi to najbrz bilo celo res.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist