SESTANEK !!!!

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Čet Mar 13 07:10:34 CET 1997

	Hojla!

On Wed, 12 Mar 1997, Dragan Nedeljkovic wrote:
> Na preteklem sestanku smo se menili nekaj o reklami Lugosa, a ima kdo
> kake ideje (veze)... predlogi so dobrodosli, uporabite domisljijo:)
> Mike je predlagal Radio student in jaz pravim bravo, se takih idej...

To res ni problem... Samo tocno se moramo zmenit, kdaj in kje...

> Pa se neki, ali je deseta oseba ze podpisala na notariatu? Da ne bi se
> enkrat hodili na sestanek...

Ni se... Bom sel na notariat in povprasal, kvajzdejto...

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist