Linux za telebane

Matjaz Godec gody na elgo.si
Tor Mar 18 17:43:31 CET 1997

On Tue, 18 Mar 1997, Metod Kozelj wrote:

> No, saj ... Ampak ce se prav spomnim, je tistih nekaj 10 do nekaj 100
> uporabnikov interaktivno delalo, torej nic kaj procesorsko zahtevnega.
> Sem skoraj preprican, da bi kaksen 486 s 50MHz, z ustrezno periferijo
> (recimo SCSI in N serijskimi porti) in kaksnim UNIXom (recimo Linuxom)
> to isto prav dobro opravljal. Ali pa malenkost slabse, ker pac
> HW kot tak ni narejen za vecuporabnistvo (prevec casa bi porabljal
> za IO). Ampak se vedno pa je dejstvo, da so bili zgoraj omenjeni
> VAXi pocasne zivali.
>
> Dandanasnji pa v Sloveniji ni prav veliko pravih mainframov (verjetno
> [...]

John Lewis, ISP iz USA se na kernel in drugih listah velikokrat oglasa z
raznimi pripombami in sugestijami. Ob priliki je tako povedal tudi svoj
povprecni setup za Linux-based terminal server ( ppp ).

Pentium 64Mb RAM RocketPort oziroma Cyclades multiport kartice z:

Ne boste verjeli 128 ali 256 vhodi in prikljucenimi modemi.

Glede na to, da ima vec taksnih setupov, bi si upal trditi da ta "PC
arhitektura" zmore krepko vec kot povprecni stari VAXi (ob primernih
expansion karitcah seveda).

No pppd se v zgornjem primeru poganja na procesorju in ob upostevanju V34
modemov je zadeva zavidljiva (ceprav je po mojem opisano le pretiravanje
in bi sam v en PC vtaknil max. 64 mogoce 128 portov).

Racunalniki na osnovi Intel procesorjev sploh niso tako sibki, kot bi to
radi prikazali zagovorniki drugih arhitektur. Pa tudi podedovane
kompatibilnostne zagate so pri Intelu cisto OK resili.

		gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist