Linux za telebane

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Mar 18 16:44:44 CET 1997

> No, ker je pri nas na IZUM-u ravno VMS platforma tista, ki nosi celo
> breme, bi se jaz rekel kako o VAX-ih in VMS-ju.
>   Dejstvo je, da VAX-ov serije 8000 ne mores vec jemati za referenco,
> saj je ta serija izsla, mislim da, leta 1986. Vseeno pa se recimo moja
> 486 50Mhz, ki jo imam doma pod Linux-om (brez X-ov) ne more primerjati
> recimo z VAX 8800 pod VMS, ki so ga nekje leta 87 nabavili na univerzi
> in je na njem interaktivno delalo cca 100 uporabnikov, se enkrat toliko
> pa je bilo procesov v ozadju. Mimogrede, VAX 8800 je imel 2 procesorja.

[ snip ]

No, saj ... Ampak ce se prav spomnim, je tistih nekaj 10 do nekaj 100
uporabnikov interaktivno delalo, torej nic kaj procesorsko zahtevnega.
Sem skoraj preprican, da bi kaksen 486 s 50MHz, z ustrezno periferijo
(recimo SCSI in N serijskimi porti) in kaksnim UNIXom (recimo Linuxom)
to isto prav dobro opravljal. Ali pa malenkost slabse, ker pac
HW kot tak ni narejen za vecuporabnistvo (prevec casa bi porabljal
za IO). Ampak se vedno pa je dejstvo, da so bili zgoraj omenjeni
VAXi pocasne zivali.

Dandanasnji pa v Sloveniji ni prav veliko pravih mainframov (verjetno
imajo kaksnega na kaksni banki, pa ce se one Convexe pristejem) ki bi
si to ime res zasluzili. Hell, kdo pa se rabi hromo zelvo, na katero
lahko pripnes N (pri cemer je N>64) serijskih terminalov?

Ad. VUP (omenjen v enem drugem pismu): ta enota je priblizno toliko
pomenljiva, kot BogoMIPs :-)

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist