Linux za telebane

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pet Mar 14 19:22:50 CET 1997

On Fri, 14 Mar 1997, Metod Kozelj wrote:

> Eee ... dejavnost Hidrometeoroloskega zavoda RS (HMZ) ni ravno prodaja
> izdelkov (vsaj ne primarna :), pa vseeno ...

[snip]

Izvrstno !
A lahko tale opis spravis na www od lugosa in mogoce se na par "Linux in
use" straneh po svetu. Se mi zdi, da je HMZ lep primer uspesne uporabe
Linuxa "zares".

BTW: V LJ je rubrika taksnih clankov. Mogoce ne bi bilo slabo, da jim
takle opis posljes, bojo sigurno veseli in bojo objavili.

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist