Linux za telebane (Was: Re: SESTANEK !!!!)

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pet Mar 14 19:19:34 CET 1997

On Fri, 14 Mar 1997, Metod Kozelj wrote:

> Howdy!
>
> Pa se moja izkusnja: imamo enega PC-ja, v katerega je vtaknjena ena
> Etherlink III (3c509) kartica. Te kartice poznajo dva nacina:
> ISA (s setup utilityem nastavis IO port, pa IRQ) in PnP. V vseh
> manialih in FAQih pise, da jih je treba dat v ISA nacin. Zadnjic sem
> tega PCa konfiguriral in sem prej pozabil kartico prestavit iz PnP
> v ISA nacin. Pa vseeno lepo deluje. Je pa res, da je tudi osnovna
> plosca PnP in ocitno dobro opravi svoje delo pri inicializaciji
> kartice, saj do sedaj (kaksnih 10 ugasanj in priziganj) se nikoli nisem
> [...]
Nekaj problemov s tovrstno kartico je bilo pri 1.2.x seriji kernelov.
Sedaj je driver tako porihtan, da sam ugasne PnP in vzame nastavitev iz
eeproma. Obstaja tudi programcek s katerim lahko to kartico konfiguriramo
pod Linux OS, ampak je masino potem vseeno treba rebootat (po spremembi
nastavitve v EEPROMu). Mogoce se zdi to komu normalna stvar, ker je v
nekaterih tukaj neomenjenih sistemih masino treba rebootat tudi ko
zamenjas kaksen default gw, ampak je pa neprijetno, ce spremenis
nastavitev iz BNC na UTP in ne dela kar samo naprej. Potem ti kak tak
test lahko unici dirko za najdaljsim uptime :)))

				gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist