Linux za telebane

Igor Zaverski igor.zaverski na izum.si
Pon Mar 17 22:31:44 CET 1997

> Howdy!

> Njah, mogoce kaksen VAX 8550 res ni vzorcni primer 'mainframa', ampak
> je pa zelooooooo pocasen. Moji testi hitrosti res niso kaksni resni
> benchmarki (in verjetno so odstopanja kaksnih 1000%) ampak kazejo, da
> je ta VAX hiter priblizno ko kaksen 486 na 50MHz. Aja, UEK1 in UEK2
> (kmalu pokojna) sta VAX8850.

No, ker je pri nas na IZUM-u ravno VMS platforma tista, ki nosi celo
breme, bi se jaz rekel kako o VAX-ih in VMS-ju.
  Dejstvo je, da VAX-ov serije 8000 ne mores vec jemati za referenco,
saj je ta serija izsla, mislim da, leta 1986. Vseeno pa se recimo moja
486 50Mhz, ki jo imam doma pod Linux-om (brez X-ov) ne more primerjati
recimo z VAX 8800 pod VMS, ki so ga nekje leta 87 nabavili na univerzi
in je na njem interaktivno delalo cca 100 uporabnikov, se enkrat toliko
pa je bilo procesov v ozadju. Mimogrede, VAX 8800 je imel 2 procesorja.
  Trenutno imamo pri nas VAX 4090, ki je razreda delovne postaje in ne
mainframe. Kupili smo ga leta 94. Na sam station je priklopljen monitor
21' in grafika X-Windows 1280x1024x256barv na 76Hz in sluzi kot 1 delovno
mesto. Ostali smo preko mreze v glavnem prikljuceni ali z X-terminali
ali z Linux-i in vsi skupaj zaganjamo priblizno 100 X-clientov (Motif)
paralelno, se nekje toliko procesov pa laufa v ozdaju. To je nasa
razvojna masina. Kljub temu bi po skoraj 3 letih dela na njej dejal, da
pravzaprav bolj hitre masine se vedno ne rabimo. No, masina ima se 128MB
RAM-a in skatla ni nic vecja od PC-jeve (sodelavec jo ima na mizi in na
njej monitor).

       IgorZ

Dodatne informacije o seznamu Starilist