Linux za telebane

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Mar 17 15:42:56 CET 1997

Howdy!

>  - VAXi in IBMovi mainframi niso pocasni. Poskusi enkrat na kaksnega
>    sodobnega PCja obesiti nekaj 1000 ljudi (ki bodo vsi nekaj delali, ne
>    samo sedeli na masini), kar je povsem obicajno za mainframe in kar
>    naenkrat bo sodoben PC postal cudno pocasen... Ta "poskusi" je misljen
>    bolj hipoteticno.

Njah, mogoce kaksen VAX 8550 res ni vzorcni primer 'mainframa', ampak
je pa zelooooooo pocasen. Moji testi hitrosti res niso kaksni resni
benchmarki (in verjetno so odstopanja kaksnih 1000%) ampak kazejo, da
je ta VAX hiter priblizno ko kaksen 486 na 50MHz. Aja, UEK1 in UEK2
(kmalu pokojna) sta VAX8850.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist