Brez zadeve

Jernej Kovse jernej.kovse na uni-mb.si
Pet Mar 14 16:58:06 CET 1997

On Fri, 14 Mar 1997, Luka Romih wrote:

> PS: Jaz raje ploskam, da se nekomu da narediti tako useful knjigo, kot pa
> da bi ga z macolo po glavi 'kdo jo pa rabi!?!?...' :)

Se ZELO strinjam! Se tole: Knjiga v slovenscini pravzaprav ne bi bila
tako zahtevna, kot se zdi, saj je veliko osnovnih stvari napisanih
ze v LDP. Seveda nimam v mislih nikakrsnega prevajanja LDP-ja, gre
le zato, da nam vsebinsko pomaga pri tem, ko se bo potrebno odlocati
kaj in v koliksni meri vkljuciti. Seveda pa ni nic narobe, ce sluzi
kot referenca.

Z knjigo bi se lahko vkljucili med ljudi, ki se s pisanjem tega
ukvarjajo nekoliko bolj inteznivno. Hkrati bi bila to dobra
reklama za drustvo tudi navzven. BTW: A ima kdo kaksne podatke,
koliko je LUGOS znan izven Slovenije?

Jernej.

  Jernej Kovse       E-mail: jernej.kovse na uni-mb.si
  Simekova 22                jernej na uc01.s-dgm.mb.edus.si
  2000 Maribor          WWW: http://www2.feri.uni-mb.si/~jernej
  Slovenia
                      University of Maribor
     Faculty of Electrical Engineering and Computer Science