SESTANEK !!!!

Luka Romih lukar na kud-fp.si
Pet Mar 14 12:36:15 CET 1997

On Fri, 14 Mar 1997 00:23:48 +0100 (MET), David Klasinc wrote:

>Other than that, se cist lepo strinjam z Urosem, Linux je Linux in po
>mojem res ne rabmo ene telebanske knjige, vsaj jaz je ne rabim. Poleg tega
>pa posiljevat ljudi z linuxom je po eni strani brezveze, ker po mojem vec
>ko 50% folka klika windoze in pobija buge in nimajo dovolj znanja za
>prehod iz windows na linux... Pa tudi cajta in volje ne...

Windowse klika vsaj 80% ljudi, kar pa se ne pomeni, da ne bi smela biti
izdana knjiga za ljudi, ki jih zanima kaj vec kot samo hroscat paket
softverja od M$. Saj se ljudje naucijo tudi tako! Pa nihce nikogar ne
posiljuje, dajes jim MOZNOST.

', vsaj jaz je ne rabim.' Zdaj mogoce ze ne, kaj pa na zacetku? Ena lepa
razlaga o razlikah med Linuxom in Unixom in Winsi, kaj Linux sploh je, malo
zgodovine, kaj lahko pocnes pod njim, kako so zrhitane razlicne stvari in
na koncu, kako ga instaliras in kako ga skonfiguriras. Ko sem si prvic
vrgel na masino OS/2 pred 5 leti, sem ga pognal in videl desktop in
zalaufal OS/2 in prompt in rekel 'shit, kaj pa zdej? EXIT!!!' ampak to je
bilo to in sem se ga moral naucit, pa pojma nisem imel o konceptih OS/2 in
kako stvari delujejo in bi se vsega naucil v enem tednu namesto v mesecu,
ce bi imel posteno knjigo.

Luka

PS: Jaz raje ploskam, da se nekomu da narediti tako useful knjigo, kot pa
da bi ga z macolo po glavi 'kdo jo pa rabi!?!?...' :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist