Linux za telebane (Was: Re: SESTANEK !!!!)

Jernej Kovse jernej.kovse na uni-mb.si
Pet Mar 14 16:49:25 CET 1997

On Fri, 14 Mar 1997, Matjaz Godec wrote:

> Vendar ce smo realni in pogledamo kako Linux danes stoji v svetu in v
> Sloveniji potem pac moramo ugotoviti, da bo Linux rabil se vsaj kaksno
> leto, predem bo primeren za svetovne tajnice in kaksnih 3-5 let preden bo
> primeren za slovenske tajnice.

Moje mnenje: Spostujem Linux, ki je zame trenutno edini pravi operacijski
sistem za PCje, ampak po mmojem mnenju Linux ne bo nikoli osvojil
tajnic niti kakrsnihkoli delavcev v usluznostnih dejavnostih i
papirniskem delu (na zalost).
Stvar ni toliko v politiki, ki jo vodi Microsoft in ogromno je
programov, ki so neprimerno boljsi od Microsoftovih. Gre predvsem za
to, da je ljudi ZeLo tezko preusmerjati, ko se na neko stvar navadijo.
Primer: Imas ljudi, ki se danes pisejo v Wordstaru, ker si nikoli
niso upali zaceti uporabljati miske. Verjami mi, da jih v Sloveniji
ni malo.

> Preden lahko Linux postavis na mizo navadnega uporabnika moras namrec
> najprej prepricat IS ljudji v firmah, da je Linux vreden uporabe.

Lahko bi poskusali, s tem, da se moras zavedati, da je mnogo
podjetij, ki so poskusali ljudi preusmerjati, ostalo praznih rok.
Res je, da si je n.pr. IBM glede OS/2 precej sam kriv, ampak to
je samo eden izmed primerov.

Da ne bo nesporazumov: Linux cenim tako, da ga bolj ne bi mogel,
ampak ce pogledas realno, so v vsej zgodovini vsi tisti, ki
so se (z ogromno financnimi sredstvi) napotili v vojno proti
Billu odsli praznih rok.

Lep pozdrav,

Jernej.

  Jernej Kovse       E-mail: jernej.kovse na uni-mb.si
  Simekova 22                jernej na uc01.s-dgm.mb.edus.si
  2000 Maribor          WWW: http://www2.feri.uni-mb.si/~jernej
  Slovenia
                      University of Maribor
     Faculty of Electrical Engineering and Computer Science