SESTANEK !!!!

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Pet Mar 14 13:23:38 CET 1997

Hi!

>1. seznanjanje navzocih
>2. status lugosa
>3. mogoce kako predavanje, saj ni nujno da je strogo o linuxu, ampak to
>   naj bi bila rdeca nit.
>4. kaksna debata - nekdo je omenil superracunalnike?
>   jaz bi lahko mogoce povedal nekaj besed o indexkiranju
>5. mogoce kaj o slovenscini in linuxu ... Primoz?
>6. razno + karkoli?

To mi je ze bolj vsec :-)) Nihce ne ve zadosti (tudi tisti ne, ki ste tako
ponosni na eno leto prebijanja skozi osnove. To je dal tako ali tako vsak
skozi. Ne vem zakaj ne bi za bodoce uporabnike tega olajsali.)

Predavanja so zelo dobra iztocnica. Nic ni lepsega, kot da ti nekdo razlozi
kako se je lotil dolocenega problema in ga tudi resil. To ti omogoci, da
dosti hitreje prides do resitev se sam, pa ceprav pri cisto drugem problemu.

LP,
                        bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.:(386) 63 482-129          |

Dodatne informacije o seznamu Starilist