RedHat ali Slakware?

Jernej Kovse jernej.kovse na uni-mb.si
Pet Mar 7 15:34:06 CET 1997

On Fri, 7 Mar 1997, Blaz Pavlin wrote:

> Ojla!
>
>    Imam racunalnik 386DX/40, 8MB RAM, 420MB HD, SVGA 1 MB,... in me zanima
> katera distribucija Linuxa je boljsa. Red Hat ali Slakware? Zavedam se da
> bo vse skupaj pocasi delovalo :))) Ampak Linux bo :))) Zanima me katera
> distribucija je boljsa...

Predlagam Slackware. X-i se znajo nekoliko mucit (Pa tebe tudi).
Kaj ce bi dokupil 8 Mb RAMa?

Jernej

  Jernej Kovse           E-mail: jernej.kovse na uni-mb.si
  Simekova 22                    jernej na uc01.s-dgm.mb.edus.si
  2000 Maribor
  Slovenia
                      University of Maribor
     Faculty of Electrical Engineering and Computer Science