Funny messages...

Dori Seliskar dori.seliskar na mais.si
Tor Mar 4 11:13:48 CET 1997

David Klasinc[SMTP:david.klasinc na fcc.si] wrote:
> Banzai!
>
> Tole se mi pojavlja v syslog, se mogoce komu kaj sanja kaj bi to bilo?
>
> Mar  4 08:03:13 capybara inetd[57]: /usr/sbin/nmbd: exit status 0x1
> Mar  4 08:04:18 capybara last message repeated 37 times
>
> In tega je kar nekaj... :I Funny je, da /usr/sbin/nmbd sploh ne
> obstaja...
>
> Pozdrav,
> David!

V inetd.conf imas najbrz nastavljen service za Sambo (nmbd, smbd) in kaksen Windows racunalnik
skupaj v mrezi, ki povzroca zahtevke za nmbd (name resolution). Odstrani nmbd, smbd vrstici iz
/etc/inetd.conf in prisili inetd , da ponovno prebere inetd.conf.

ds

WINMAIL.DAT

Dodatne informacije o seznamu Starilist