Funny messages...

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Mar 4 10:59:19 CET 1997

On Tue, 4 Mar 1997, David Klasinc wrote:

> Tole se mi pojavlja v syslog, se mogoce komu kaj sanja kaj bi to bilo?
>
> Mar  4 08:03:13 capybara inetd[57]: /usr/sbin/nmbd: exit status 0x1
> Mar  4 08:04:18 capybara last message repeated 37 times
>
> In tega je kar nekaj... :I Funny je, da /usr/sbin/nmbd sploh ne
> obstaja...

"Funny" je, da imas inetd skonfiguriran tako, da ob poskusu komunikacije
na doloceni port hoce zagnati nekaj (/usr/sbin/nmbd) kar sploh ne obstaja.
Zbrisi (daj v komentar) ustrezno vrstico v /etc/inetd.conf pa bo problem
izginil.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist