[ LUGOS ] [Reboot] [OffTopic?] *curse*

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pon Jun 16 17:52:11 CEST 1997

On Mon, 16 Jun 1997, David Klasinc wrote:

> prvic, ko naredim particije
Pravzaprav to ni potrebno, ostanek starih casov, da se clovek boljse
pocuti.

> drugic, ko instaliram sistem in naredim prvi reboot...
Ce instaliras z novejsimi distribucijami (COL), potem se samo pobere preko
initrd_ja v delujoc sistem. Sicer je neke sorte rebootanje ampak "cisto
mehko"

> tretjic, pa ko je vse komplet konfigurirano in dela, da vidim, ce se
> mashina pobere sama od sebe...
To je vedno dobro narediti, ampak s SysV init proceduro ni problema, ce si
le pazljiv in natancen.

> Ok, to je v najboljsem primeru.. mogoce se dva krat za rezervo, ce se kaj
> 'zasteka'
>
>  Od kje mi ideja? Hja... konfiguriram ene NTje 4.0 *bljak* *puke* *curse*
> in kolnem... Spomnim se, da treba modem instalirat in dial in server...

Se mi je zdelo ja :).

Ampak baje imajo NTji tudi full tekstovni nacin konfiguracije in baje tam
ni treba toliko rebootat. Priznam pa, da tega se nisem videl ali probal.

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist