[ LUGOS ] [Reboot] [OffTopic?] *curse*

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Jun 16 17:53:46 CEST 1997

Banzai!

 Hm, cisto tako statisticno, me zanima kolikokrat je potrebno linux
restartat med instalacijo in konfiguracijo sistema... Jaz ponavadi to
naredim dvakrat trikrat...

prvic, ko naredim particije
drugic, ko instaliram sistem in naredim prvi reboot...
tretjic, pa ko je vse komplet konfigurirano in dela, da vidim, ce se
mashina pobere sama od sebe...

Ok, to je v najboljsem primeru.. mogoce se dva krat za rezervo, ce se kaj
'zasteka'

 Od kje mi ideja? Hja... konfiguriram ene NTje 4.0 *bljak* *puke* *curse*
in kolnem... Spomnim se, da treba modem instalirat in dial in server...

Sure NP.. priklopim modem, se preklikam skozi tiste menuje in taa-daa
restart... Zaradi velikosti diskov, hardware-a v mashini traja restart tam
cca 10 minut... in potem se spomnem modem prestavit iz com1 na com2 in
spet restart... poglej gor restart, poglej dol restart... *aargh* :)))

 In potem ce naredis 100 stvari in potem enkrat restartas, se vse skupaj
sesuje, ker vsaka stvar malo pobrklja po sistemu in se sele pri restartu
to uredi...

 No v glavnem, zanima me, kaksne so vase izkusnje z Linuxom... Moje so
napram NTji hmm... Heaven....

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist