[ LUGOS ] Kopiranje disket v LiNUXu??

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Jun 16 17:37:24 CEST 1997

On Mon, 16 Jun 1997, Timotej Ecimovic wrote:

> Ja, to bi zapustilo enega strmecega userja s pobeseno celjustjo.
> Nekaksen specificen mraz te oblije po celem telesu, mozgani pa se
> vztrajno poskusajo prepricati, da samo sanjajo!
> (Vem iz izkusenj, ker sem enkrat naredil 'rm -f /*/*' namesto
> 'rm -f */*'. Po tistih treh, stirih sekundah nejevernega stemenja sem
> skoraj luknjo naredil na Controlu in 'c'-ju, ampak skode je bilo vseeno
> ze vec kot dovolj... Adrenalin ti zacne skozi usesa ven spricati!)

Jaz sem enkrat sebi  instaliral linux na drug disk... in sem ga kar zraven
priklopil, potem je slo mke2fs /dev/hda2 blaah blaah... *wait*

 In ko je bilo fertik sem opazil, da je /dev/hda2 ravno tisti disk, ki
nebi smel bit...

True... Adrenalin gre skozi usesa... :)))

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist