[ LUGOS ] Kopiranje disket v LiNUXu??

Timotej Ecimovic cic na latefibm1.fs.uni-lj.si
Pon Jun 16 16:23:31 CEST 1997

> A ni tu bolje izpisati celotno ime, recimo /dev/fd0H1440 ali kako drugace
> za drugacen format disket?

Hja, je bilo nekaj govora o tem svoje dni.
Mogoce je res bolje. Je pa tudi res, da jaz z navadnim /dev/fd0 nisem
se imel problemov. Mozno pa, da kaksne cudno sformatirane diskete
delajo zmedo. Ne vem... Naj to eksperimentira koncni implemetator! :)

> Po mojem je dovolj, da das se kak ${UID} ali kaj je ze, ko delas tmp
> filetke...
Kaj pa takole:

TMPNAME=/tmp/flopiti$RANDOM;
while [ -e $TMPNAME ]; do
   TMPNAME=/tmp/flopiti$RANDOM;
done

> Pa ko delas tako skripto treba pazit, da namesto kakega fd ne
> pride hd ;)

Ja, to bi zapustilo enega strmecega userja s pobeseno celjustjo.
Nekaksen specificen mraz te oblije po celem telesu, mozgani pa se
vztrajno poskusajo prepricati, da samo sanjajo!
(Vem iz izkusenj, ker sem enkrat naredil 'rm -f /*/*' namesto
'rm -f */*'. Po tistih treh, stirih sekundah nejevernega stemenja sem
skoraj luknjo naredil na Controlu in 'c'-ju, ampak skode je bilo vseeno
ze vec kot dovolj... Adrenalin ti zacne skozi usesa ven spricati!)

> Sem ze "brusil prste", da te vprasam, kaj le je pa to za cuda... ;-)

Hehe.... Mene je bilo kar malo sram, ko sem prvic to uporabil, ampak
nikoli po tem se nisem potrudil najti boljsi nacin...

Cic

Dodatne informacije o seznamu Starilist