[ LUGOS ] Pomoc in debate o osnovah (rpm)

Rok Bajec Rok.Bajec na guest.arnes.si
Čet Jun 19 10:34:41 CEST 1997

Zivjo !!!

"pomoc in debate o osnovah" ta ideja je dobra. Jaz sem namrec zacetnik v
linuxu. Mam ga ze dva meseca pa nimam pojma. Se na net ne morem pridt.
Eni pravijo, da si naj taki kot jaz prebemo HOWTOje in dam tam vse pise.
Res je da pise, ampak kaj ti pomaga ce tudi osnov ne poznas. Sprintal
sem si za 1 MB teh howtoyev, a nic ne pomaga. A obstaja kaksna stran (po
moznosti slovenska) kjer so navedene osnove (ukazi. ls, mkdir....) ker
se mora clovk tud to enkrat naucit.

Na koga se naj obrnem za pomoc, da ne bom tle tezil (enim gre na zivce
"preber si man rpm"....) in ce je na kanalu #LUGOS kaksen nick ma.

Ripper

P.S. se opravicujem zaradi ponavljanja vprasanj (se zmerej mi ni uspelo)

Dodatne informacije o seznamu Starilist