[ LUGOS ] si.comp.os.linux

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Jun 24 09:45:57 CEST 1997

On Tue, 24 Jun 1997, Jaka Mele wrote:

> Hmm. Kaj vse je potrebno da bi se ustanovila nova konfica?

O tem pise se najvec na http://www.arnes.si/usenet/si-news.html. Ampak
povedal bi, da po tistih pravilih se NIKOLI NOBENA grupa ni bila kreirana.
In vsaj meni se zdi postopek malo prevec razvlecen (predolgo traja RFD, pa
potem CFV,...). Ce se ne motim, je to enako kot pri svetovnih grupah, a
svet je seveda bistveno vecji od Slovenije... Tudi stevilo potrebnih
glasov je za Slovenske razmere najbrz postavljeno previsoko.

> najprimernejsa. Ali kdo ve kaj je potrebno narediti? Najprej en
> call for votes? Al kako ze? Kdo sploh mora to zorganizirat? Jaz?
> Arnes?

Kot prvo, za vse skupaj se se vedno iscejo prostovoljci. Ce se bos ti
javil, bos to pac ti. Zacne se s predlogom na listo prostovoljcev (ki je
trenutno se ni). Ti prostovoljci potem vodijo RFD. Ce v diskusiji pride do
podpore, se sprozi CFV. Ce se kreiranje (lahko tudi razdelitev, zdruzitev,
preimenovanje,...) izglasuje, se potem to tudi naredi.

Dobra stran takega postopka je, da so v primeru uspeha po pravilih
dobrega obnasanja vsi administratorji news serverjev v Sloveniji zavezani
to upostevati. Ce stvar dejansko upostevajo ali ne, to je seveda druga
pesem. Pri si.org.* in si.alt.* pa je odlocitev o prenasanju posameznih
grup v rokah vsakega lokalnega administratorja.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist