[ LUGOS ] si.comp.os.linux

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Tor Jun 24 09:16:34 CEST 1997

> naprej pisejo samo v to mail listo. Mislim, da bi ne glede na to, da se ni
> narejih preslikav med mailom in newsi, bilo dobro to listo spremeniti v
> moderirano, take splosne debate pa se bodo potem ze preselile v newse.

Hmm. Kaj vse je potrebno da bi se ustanovila nova konfica?
si.org.lugos naj bi bil bolj kot tale lista ko bo enkrat moderirana.
torej zgolj obvestila. Rabimo pa eno heavy duty konference in pomojem
bo vsaj glede na ime ki bi vsebovalo linux si.comp.os.linux
najprimernejsa. Ali kdo ve kaj je potrebno narediti? Najprej en
call for votes? Al kako ze? Kdo sploh mora to zorganizirat? Jaz?
Arnes?

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist