[ LUGOS ] Pomoc in debate o osnovah (rpm)

Jernej Horvat zagi na keson.kibla.org
Čet Jun 19 03:38:08 CEST 1997

> Date:          Wed, 18 Jun 1997 12:07:59 +0200
> From:          Blaz Podrzaj <blayo na mailhost.net>
> Subject:       Re: [ LUGOS ] Pomoc in debate o osnovah (rpm)
> Point je v tem, da komur vse na krozniku prineses, bo se naprej hotel da=
 se mu vse servira na krozniku,
> ce pa mu bos samo svetoval kje naj poisce te in one podatke pa se bo

Jaz sem za to da se napise en dokument v katerem bi se v
SLOVEN=8A=C8INI razlo=9Eilo KAJ je to Linux, KAKSNO strojno opremo rabis
oz. na KAKSNI strojni opremi deluje, KAJ lahko vse Linux NAREDI,....
Seveda bi tam na veliko (/usr/games/banner) napisali da naj preberejo
se MAN page (man ukaz press).

                                            Jernej Horvat

...Line noise provided by Telekom Slovenija - a remarkable bunch of idiots=
.

               > All the standard disclaimers apply. <

Dodatne informacije o seznamu Starilist