[ LUGOS ] Pomoc in debate o osnovah (rpm)

Jernej Horvat zagi na keson.kibla.org
Čet Jun 19 03:38:09 CEST 1997

> Date:          Wed, 18 Jun 1997 13:25:22 +0200 (CETDST)
> From:          Timotej Ecimovic - Cic <cic na latefibm1.fs.uni-lj.si>
> Subject:       Re: [ LUGOS ] Pomoc in debate o osnovah (rpm)

> potem odgovore na to (v subjectu: bi bil recimo kaksen HELP keyword),
> avtomatsko nathreadal nazaj na Web, moderator bi samo obcasno
> traparije ven zmetal in poeditiral.

Kar me mocno spominja na "The great Oracle" in njegove odgovore.
Dunno... Morda kaksen index vseh HOWTOjev in potem bi npr. HELP rpm
server izpljunil kje vse se beseda rpm nahaja. Hmm..

                                            Jernej Horvat

...Line noise provided by Telekom Slovenija - a remarkable bunch of idiots.

               > All the standard disclaimers apply. <

Dodatne informacije o seznamu Starilist