[ LUGOS ] Pomoc in debate o osnovah (rpm)

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Sre Jun 18 12:07:59 CEST 1997

Yo!

----------
> From: Jaka Mele <jack na ro.zrsss.si>
> To: lugos-list <lugos-list na lugos.si>
> Subject: Re: [ LUGOS ] Pomoc in debate o osnovah (rpm)
> Date: sreda, 18. junij 1997 08:38
>
> On Wed, 18 Jun 1997, Metod Kozelj wrote:
>
> Jaz se zmeraj upam da se bo nekaj ljudi zbralo okoli delovne
> skupine namenjeni pomoci uporabnikom - zacetnikom - kjer bi take
> osnovne stvari lahko spisali in jih potem nekje objavili na www.lugos.si
> Zaenkrat sem v to skupino predlagal Metoda Kozelja, Jerneja Horvata,
> oba pa nekako nista zainteresirana za vodjo ampak bolj za crnca :>
> [...]

Jaz sem za...bi pomagal kolikor mi bo cas dopuscal. Bi pa rekel sledece glede branja man, HOWTO, FAQ in podobne dokumentacije...ce nekomu ze na zacetku "zatezis" naj zacne brati dokumentacijo bo videl da v tem ni nic slabega in bo na tem podrocju postal sam svoj gospod, ce pa mu prijazno razlozis kako se razpakira *.tar.gz, bo pa taisti ze naslednji dan vprasal kako se razpakira *.tgz ali *.gz :)

Point je v tem, da komur vse na krozniku prineses, bo se naprej hotel da se mu vse servira na krozniku, ce pa mu bos samo svetoval kje naj poisce te in one podatke pa se bo s casoma privadil na to in bo izgubljal vedno man casa za te in one prbleme, ki bi jih sicer naslavljal na to ali katiro drugo listo...

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist